Termeni si conditii
TERMENI ȘI CONDIȚII
Website-ul www.dmliving.ro este deținut și administrat de SC Dumco Sales SRL,
cu sediul social în Bradu Str. Principala nr 435 Arges înregistrată la Registrul Comerțului J03/2720/2019 , CIF 26982197
Introducere
Bine ați venit pe www.dmliving.ro, un spațiu online dedicat [scopul principal al website-ului]. Suntem încântați să vă avem ca oaspeți și vă invităm să explorați și să utilizați serviciile noastre. Pentru a vă oferi o experiență sigură, transparentă și benefică pe acest website, este esențial să înțelegeți și să acceptați termenii și condițiile noastre.
Acești Termeni și Condiții stabilesc regulile și responsabilitățile care guvernează utilizarea website-ului nostru. Prin accesarea sau utilizarea acestui website, sunteți de acord cu toate prevederile prezentate aici și vă angajați să le respectați. Vă rugăm să citiți cu atenție acești termeni, deoarece aceștia afectează drepturile și obligațiile dvs. în calitate de utilizator al website-ului nostru.
Înțelegerea și acceptarea acestor termeni sunt cruciale pentru a asigura un mediu online armonios și pentru a proteja atât interesele dvs., cât și ale noastre. Prin urmare, vă recomandăm să alocați timp pentru a citi acești termeni și să ne contactați în cazul oricăror întrebări sau nelămuriri.
Vă mulțumim că ați ales www.dmliving.ro și vă invităm să explorați cu încredere toate produsele pe care le oferim. Pentru orice problemă sau solicitare, vă rugăm să ne contactați folosind informațiile de contact furnizate în acești termeni și condiții.
- DEFINIȚII ȘI TERMENI
CLIENT – Persoana care a înregistrat cu succes o comandă online pe SITE.
COMANDĂ – un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între Vanzător și Cumpărător prin care Cumpărătorul transmite Vânzătorului, prin intermediul Website-ului intenția sa de a achiziționa Bunuri și Servicii oferite de Vânzător, precum și datele personale necesare înregistrarii comenzii: nume, prenume, anul nașterii, locul ales pentru livrare, numarul de produse solicitate și orice alte informații specific necesare confirmării.
COMUNICĂRI COMERCIALE – Orice tip de mesaj trimis (cum ar fi: e-mail / SMS / apel telefonic / mobile push / webpush etc.) conținând informații generale și tematice, informații cu privire la produse similare sau complementare cu cele pe care le-ați achiziționat/vizualizat, informații cu privire la oferte sau promoții, informații referitoare la Bunuri și Servicii adăugate în secțiunea “Cont/Cosul meu”, precum și alte comunicări comerciale, cum ar fi cercetări de piață și/sau sondaje de opinie.
CONSIMȚĂMÂNT al persoanei vizate – este Încuviițarea liberă, specifică, informată și lipsită de ambiguitate din partea unei persoane prin care aceasta acceptă, printr-o, declarație sau printr-o acțiune fară echivoc, ca datele cu caracter personal care o privesc să fie prelucrate;
CONT –secțiunea din website formată dintr-o adresă de e-mail și o parolă care permite Clientului transmiterea Comenzii și care conține informații despre Membru și istoricul acestuia în Website (Comenzi). Clientul/Membrul este responsabil și se va asigura că toate informațiile introduse la crearea Contului sunt corecte, complete si actualizate.
CONȚINUT:
- toate informațiile prezente în Website, text, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, și/sau conținut multimedia etc;
- conținutul oricărui mesaj trimis VIZITATORILOR, MEMBRILOR sau CLIENȚILOR de către Dumco Sales SRL prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
- orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat sau colaborator al Dumco Sales SRL VIZITATORULUI/MEMBRULUI sau CLIENTULUI, conform informatiilor de contactare specificate sau nu de catre acesta;
- informatii legate de produsele, serviciile si/sau tarifele practicate de Dumco Sales SRL intr-o anumita perioada;
- informatii legate de produsele, serviciile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care Dumco Sales SRL are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada;
- date referitoare la Dumco Sales SRL sau alte date privilegiate ale acesteia.
CONTRACT – orice contract incheiat intre profesionist si consumator în cadrul unui sistem de vanzări sau de prestare de servicii la distanță organizat, fară prezența fizică simultană a profesionistului și a consumatorului, cu utilizarea exclusivă a unuia sau a mai multor mijloace de comunicare la distanță, până la și inclusiv în momentul în care este încheiat contractul;
DATE CU CARACTER PERSONAL – Orice informatie care se refera la o persoana fizica identificata sau identificabila (“persoana vizata”). Exemplu de date cu caracter personal: numele si prenumele persoanei, domiciliu, adresa de email de forma prenume.nume@domeniu.ro, CNP-ul, numarul de telefon, coduri de identificare client/identificator online, date de localizare etc;
DOCUMENT – Prezentele Termeni și Condiții.
MEMBRU – Persoana fizică care dorește să beneficieze de o experientă cât mai placută și facilă în ceea ce privește navigarea pe Website, plasarea și gestionarea comenzilor și se înregistrează prin crearea unui CONT.
NEWSLETTER / ALERTA – Mijlocul de informare periodic, exclusiv electronic, asupra produselor, serviciilor și/sau promoțiilor desfașurate de către Dumco Sales SRL într-o anumită perioadă, fără nici un angajament din partea Dumco Sales SRL cu referire la informațiile conținute de acesta.
OPERATOR DE DATE CU CARACTER PERSONAL – Înseamnă persoană fizică sau juridică, autoritatea publică, agenția sau alt organism care, singur sau împreună cu altele, stabilește scopurile și mijloacele de prelucrare a datelor cu caracter personal;
PRELUCRARE – Orice operațiune/set de operațiuni asupra datelor cu caracter personal (cu sau fără utilizarea de mijloace automatizate), respectiv colectarea, înregistrarea, organizarea, structurarea, stocarea, adaptarea, modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, divulgarea, diseminarea, punerea la dispoziție, alinierea, combinarea, restricționarea, ștergerea, distrugerea etc. (reprezentând orice fel de operațiune în legatură cu datele personale);
PREȚ – Tariful perceput pentru vânzarea produselor. Preturile afisate in site contin TVA.
SERVICIU – Serviciul de comerț electronic disponibil pe Website prin care CLIENTUL achiziționează produse.
WEBSITE –forma de prezentare online www.dmliving.ro și subdomeniile acestuia.
TRANZACȚIE – Încasare sau rambursare a unei sume rezultată din vanzarea unui produs / serviciu de catre Dumco Sales SRL catre Client, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre Dumco Sales SRL sau prin transfer bancar, indiferent de modalitatea de livrare.
VIZITATOR – Orice persoană care are acces la CONȚINUT-ul WEBSITE-ului.
- DOCUMENTE CONTRACTUALE
- Prin accesarea și utilizarea Website-ului, sunteți de acord să contractați electronic cu DmLiving.ro și sunteți de acord cu acești Termeni și Politica noastră de confidențialitate. Sunteți de acord că acești Termeni electronici, combinați cu actul dvs. de utilizare a serviciilor oferite pe site-ul nostru, au aceeași forță și efect ca și semnătura dvs. scrisă și îndeplinește prevederile legale în vigoare.
- De asemenea, sunteți de acord că nu veți contesta validitatea, aplicabilitatea sau admisibilitatea acestor Termeni pe baza faptului că au fost transmiși sau autorizați în format electronic. În plus, recunoașteți că ați avut ocazia să imprimați acest acord și v-au fost aduse la cunoștință toate drepturile și obligațiile de care dispuneți în calitate de utilizator al website-ului nostru.
- Prin înregistrarea unei Comenzi pe website, Clientul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vânzătorul își derulează operațiunile comerciale, precum și cu cea utilizată de webite-ul nostru.
- Prin folosirea Siteului/Continutului/Serviciului, Vizitatorul, Membrul sau Clientul este singurul responsabil pentru toate activitațile care decurg prin folosirea acestuia. De asemenea, acesta răspunde pentru orice daune materiale, intelectuale sau electronice sau de orice alta natura produse Siteului, Continutului, Serviciului Dumco Sales SRL sau oricarui tert cu care Dumco Sales SRL are incheiate contracte, in conformitate cu legislatia romana in vigoare.
- În cazul în care Vizitatorul, Membrul sau Clientul nu este de acord și/sau nu acceptă prezentul Document privind termeni și condiții va trimite un e-mail pe adresa comenzi@dmliving.ro cu precizarea motivelor și/sau solicitarilor de realizare a modificarilor intervenite.
- În situația în care Vizitatorul, Membrul sau Clientul nu dorește să mai primească din partea companiei Dumco Sales SRL newslettere/alerte și/sau comunicari efectuate în scop de marketing și publicitate/promoțional prin intermediul oricărui canal de comunicare (electronic, telefonic, etc) poate efectua solicitarea de DEZABONARE disponibilă în cuprinsul oricărei comunicări via e-mail sau prin trimiterea unei solicitari scrise pe adresă și către responsabilul cu protecția datelor cu caracter personal comenzi@dmliving.ro
- În cazul în care Clientul a achitat contravaloarea tuturor Contractelor neonorâte față de Dumco Sales SRL și își revocă acordul exprimat în favoarea Documentului pe perioada derulării unei Comenzi, Dumco Sales SRL va anula Comanda acestuia fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese.
- Acest Website este adresat doar persoanelor care au citit și sunt de acord cu Documentul Termeni și Condiții și care nu au fost suspendate sau înlăturate de către Dumco Sales SRL, indiferent de motivul suspendării sau al înlăturării.
- DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALĂ
- Conținutul, așa cum este definit în preambul, inclusiv, dar fără a se limita la logo-uri, reprezentări stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text și/sau conținut multimedia prezentate pe Website, sunt proprietatea exclusivă a www. www.dmliving.ro, acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obținute în acest sens în mod direct sau indirect (prin licențe de utilizare și/sau publicare).
- Cu excepția cazului în care este prevăzut în mod expres în acești Termeni, Vizitatorul, Membrul sau Clientului îi sunt interzise în mod expres copierea, vânzarea, atribuirea, închirierea, reproducerea, distribuirea, modificarea, decompilarea, ingineria inversă, crearea de lucrări derivate asemănătoare website-ului, afișarea publică, efectuarea publică, comercializarea, descărcarea, stocarea, transmiterea, divulgarea sau exploatarea în orice alt mod a oricărei părți a website-ului sau a oricărui conținut disponibil pe sau prin intermediul website-ului, fără acordul prealabil expres al SC Dumco Sales SRL.
- Orice Conținut la care Vizitatorul, Membrul sau Clientul are și/sau obține acces prin orice mijloc se află sub incidența Documentului, în cazul în care Conținutul nu este însoțit de un acord de utilizare specific și valid încheiat între SC Dumco Sales SRL și acesta, și fără nicio garanție implicită sau expres formulată din partea SC Dumco Sales SRL cu referire la acel Conținut.
- www.dmliving.ro, sub formă de nume, marcă și orice reprezentare scriptică sau grafică, aparține SC Dumco Sales SRL.
- Niciun Conținut transmis către Vizitatorul, Membrul sau Clientul, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc.) sau dobândit de acesta prin accesare, vizitare și/sau vizualizare nu constituie o obligație contractuală din partea SC Dumco Sales SRL și/sau a angajatului/prepusului SC Dumco Sales SRL care a intermediat transferul de Conținut, în cazul în care aceasta există, față de respectivul conținut.
- Este interzisă orice utilizare a conținutului în alte scopuri decât cele permise expres prin prezentul Document sau de acordul de utilizare care îl însoțește, în cazul în care acesta există.
- ÎN LEGĂTURĂ CU INFORMAȚIILE PREZENTATE
- www.dmliving.ro se străduie să ofere un conținut complet, precis și actualizat în orice moment. Cu toate acestea, nu este posibil să ne asigurăm că website-ul este complet lipsit de erori umane sau tehnologice. Fără a aduce atingere eforturilor noastre, website-ul nostru poate conține inexactități tipografice, greșeli sau omisiuni, dintre care unele se pot referi la prețuri și disponibilitate, iar unele informații pot fi incomplete sau lipsite de actualitate. Prin urmare, nu garantăm și nu suntem responsabili pentru acuratețea, fiabilitatea, caracterul complet sau utilitatea conținutului disponibil pe sau prin intermediul website-ului nostru.
- De asemenea, am depus toate eforturile pentru a afișa cât mai exact culorile, dimensiunile și formele produselor care apar pe website-ul nostru. Cu toate acestea, nu putem garanta că afișarea monitorului computerului pentru orice produs va fi corectă. Imaginile, fotografiile, imaginile, videoclipurile și graficele de pe site-ul nostru au doar scop ilustrativ.
- POLITICĂ DE VÂNZARE ONLINE
- Toate informațiile folosite pentru descrierea Bunurilor și/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini, descrieri, recomandari etc) nu reprezintă o obligație contractuală din partea www.dmliving.ro, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
- Accesul la serviciu este permis oricărui Vizitator/Membru/Client care acceptă prevederile Documentului.
- Dumco Sales SRL își rezervă dreptul de a limita accesul Vizitatorului/Membrului/Clientului la Serviciu și campanii de marketing (de a nu-l include în campania de promovare și fidelizare, de a-i permite să comande doar cu plată în avans, etc.), precum și dreptul de a anula comenzile deja plasate în următoarele cazuri:
- plasarea și refuzarea unei comenzi în sistemul de plată la livrare (ramburs);
- mai mult de 2 comenzi ulterior anulate de către Client prin utilizarea butonului „Anulează comanda” sau notificare din partea lui trimisă în scris pe adresa de email comenzi@dmliving.ro sau modificarea comenzilor în sensul diminuării lor pentru mai mult de 2 comenzi, prin comunicare în scrisă din partea Clientului către adresa de email comenzi@dmliving.ro,
- folosirea unui limbaj tendențios,
- încălcarea dreptului de proprietate intelectuală etc.
- accesul și existența Contului Clientului ar putea prejudicia în vreun fel Dumco Sales SRL.
- Dumco Sales SRL își rezervă acest drept cu excepția cazurilor permise specificate în paragraful <Condiții de modificare a comenzilor> și oricare criteriu menționat mai sus se îndeplinește primul. Acest drept poate fi exercitat în orice moment și nu este necesară notificarea Clientului în acest sens.
- Dumco Sales SRL poate refuza o comandă în urma unei notificări prealabile adresate Clientului, fără a exista obligații între părți și fără ca o parte să poată pretinde daune, pentru următoarele situații:
- Eșuarea / invalidarea tranzacției online;
- Neacceptarea de către banca emitentă a cardului Clientului / a tranzacției;
- Furnizarea de date incomplete sau incorecte de către Client;
- Activitatea Clientului poate produce daune site-ului www.www.dmliving.ro, societății Dumco Sales SRL SA și /sau partenerilor săi;
- Clientul folosește Serviciul într-un mod neconform uzanțelor normale și bunei-credințe sau își exercită drepturile în scopul de a vătăma sau pagubi Dumco Sales SRL într-un mod excesiv și nerezonabil, contrar bunei-credințe;
- Livrări consecutive eșuate din culpa Clientului.
- Alte motive justificate (de exemplu: plasarea și renunțarea nejustificată la mai multe comenzi).
- PRODUSE ȘI SERVICII
- Dumco Sales SRL poate publica pe site informații despre produse, servicii și/sau promoții practicate de către acesta sau de către oricare alt terț cu care Dumco Sales SRL are încheiate contracte sau acorduri de parteneriat, într-o anumită perioadă și în limita stocului disponibil.
- Produsele și/sau serviciile achiziționate prin intermediul serviciului sunt destinate exclusiv uzului personal al Clientului.
- Dumco Sales SRL poate limita capacitatea de achiziție a unor produse sau servicii disponibile pe site la un moment dat, unuia sau mai multor Clienți, pe motive întemeiate.
- FACTURARE ȘI PLATĂ
- Toate tarifele aferente produselor sau serviciilor prezentate pe site sunt exprimate în lei (RON).
- Facturarea produselor achiziționate se face exclusiv în RON folosind informațiile furnizate de Client în formularul destinat. Dumco Sales SRL nu răspunde de corectitudinea informațiilor furnizate de Client pentru factură sau de imposibilitatea deducerii unor cheltuieli datorită informațiilor furnizate incorecte de către Client. Factura se emite și se trimite împreună cu produsele. Pentru corecții (anulări, retururi) se emit facturi de storno. Toate facturile sunt emise și înregistrate automat și incluse în raportările fiscale. Nu se acceptă corecții cu excepția acelor modificări ale facturilor efectuate prin metodele și la termenele legale.
- Plata produselor și/sau a serviciilor achiziționate prin intermediul serviciului se poate face atât online cu cardul de debit, prin transfer bancar și la livrare către curier (ramburs).
- În cazul plăților online cu cardul, Dumco Sales SRL nu este / nu poate fi făcută responsabilă pentru niciun alt cost suplimentar suportat de client, inclusiv, dar fără a se limita la comisioane de conversie valutară aplicate de către banca emitentă a cardului acestuia, în cazul în care moneda de emitere a acestuia diferă de RON. Responsabilitatea pentru această acțiune o poartă numai clientul.
- Plata în numerar sau prin intermediul sistemului POS (plata direct la agent cu cardul) este o metodă de achitare întârziată a produselor, cu risc pentru Dumco Sales SRL de retragere a Clientului din Contract. De aceea, această opțiune este disponibilă doar pentru comenzi cu valoare mai mică sau egală cu 200 RON. În momentul plasării comenzii, Clientul este informat și acceptă expres metoda de plată selectată/disponibilă.
- Dumco Sales SRL își rezervă toate drepturile de a aplica sau nu această opțiune în funcție de criterii interne.
- Dumco Sales SRL NU poate fi obligat să ofere opțiunea de Plata comenzii în numerar, la livrare (la curier) pentru clienți cu istoric dovedit de a refuza/anula comenzi sau care prin activitatea lor contrară uzanțelor normale și a bunei-credințe pot produce în orice fel daune site-ului www.dmliving.ro, societății Dumco Sales SRL SA și /sau partenerilor săi.
- În imaginile produselor și/sau serviciilor, Dumco Sales SRL își rezervă dreptul de a utiliza și alte produse (accesorii etc.) care pot să nu fie incluse în costurile produselor respective și implicit nu vor fi livrate la achiziția produselor. În acest caz, se precizează expres în descrierea produselor ce bun este de vânzare și se marchează și în imagine.
- COMANDA ONLINE ȘI TELEFONICĂ
- Comenzile pentru mâine trebuie să fie plasate, confirmate și validate de Dumco Sales SRL cu cel puțin 48 de ore înainte de data expediției.
- Prețul afișat pe website la momentul comenzii nu se va modifica, fiind ferm. Pretul contine TVA. Pentru o ofertă care a expirat, nu mai pot fi plasate comenzi. Dumco Sales SRL poate modifica oricând prețuri, oferte, cantități conform criteriilor interne (locatia geografica, disponibilitate stoc, etc.) cu respectarea comenzilor/contractelor deja plasate.
- Prin finalizarea comenzii, Clientul consimte că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate la data plasării comenzii, denumită în cadrul acestui document și comanda emisă.
- Contractul la distanță este considerat încheiat de către Dumco Sales SRL în România, atunci când comanda plasată de către Client este confirmată electronic și ulterior validată de către Dumco Sales SRL.
- Înainte de a valida comanda Clientului și înainte de a expedia produsele, Dumco Sales SRL are dreptul să contacteze Clientul, prin orice mijloc disponibil / agreat de Dumco Sales SRL (telefonic sau e-mail), pentru a obține confirmarea personală de către Client a datelor sale de identificare și livrare. Clienții acceptă că Dumco Sales SRL nu poate fi forțat să valideze/livreze produse către persoane care nu au confirmat datele de livrare și identificare.
- Vizitatorul/Clientul/ Membrul poate efectua comenzi telefonice care ulterior vor fi confirmate Și validate în scris de catre Dumco Sales SRL și client.
- RĂSPUNDERE
- Dumco Sales SRL nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumpărătorul sau oricare terță parte o poate suferi ca rezultat al îndeplinirii de către Vizitatorul, Membrul sau Clientul a oricăreia dintre obligațiile sale conform Comenzii și pentru daune care rezultă din utilizarea Bunurilor și Serviciilor după livrare.
- Prin crearea si utilizarea Vizitatorul, Membrul sau Clientul își asumă răspunderea pentru menținerea confidențialității datelor de Cont (user și parolă) și pentru gestionarea accesării contului, și, în măsura permisă de legislația în vigoare, este responsabil de activitatea derulată prin intermediul contului său.
- Prin crearea Contului și/sau utilizarea Conținutului și/sau plasarea Comenzii, Vizitatorul, Membrul sau Clientul acceptă în mod expres și fară echivoc Termenele și Condițiile Website-ului în ultima versiune actualizată care este comunicată în cadrul Website-ului, existentă la data creării Contului și/sau utilizării conținutului și/sau la data plasării Comenzii.
- Dumco Sales SRL va denunța unilateral și va anula automat comanda efectuată de către Client, chiar și fără notificare prealabilă adresată Clientului, fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese în următoarele cazuri:
- Neacceptarea de către banca emitentă a cardului Clientului, a tranzacției, în cazul plății online;
- Invalidarea tranzacției de către procesatorul de carduri agreat de Dumco Sales SRL , în cazul plății online;
- Datele furnizate de către Client privind livrarea (adresa, date contact), pe site sunt incomplete sau incorecte;
- Activitatea Clientului pe site poate și/sau produce daune de orice natură de partea Dumco Sales SRL și/sau partenerilor acestuia;
- Realizarea a mai mult de două livrări consecutive, eșuate;
- Pentru alte motive obiective.
- În cazul în care Clientul renunță la o comandă cu plata efectuată în avans, prin transfer bancar confirmat sau prin soluția online de plată cu cardul și în care banca emitentă a cardului Clientului a autorizat tranzacția bancară, suma aceasta va fi rambursată de către Dumco Sales SRL în maxim 14 zile de la data la care Dumco Sales SRL a luat la cunoștință de acest fapt.
- În cazul rezoluțiunii sau, după caz, rezilierii contractului din culpa Dumco Sales SRL , dacă Clientul a efectuat plata în avans, prin transfer bancar confirmat sau prin soluția online de plată cu cardul și în care banca emitentă a cardului Clientului a autorizat tranzacția bancară, suma aceasta va fi rambursată de către Dumco Sales SRL în maxim 7 zile de la momentul rezilierii contractului.
- În cazul în care unele produse comandate de către Client printr-o comandă efectuată cu plata efectuată în avans (prin transfer bancar confirmat sau prin soluția online de plată cu cardul) nu mai sunt disponibile temporar pe stoc din motive independente de Dumco Sales SRL , Dumco Sales SRL va informa clientul asupra acestui fapt imediat ce cunoaște indisponibilitatea și va oferi următoarele opțiuni:
- rambursarea sumelor achitate în avans în termen de maxim 7 zile de la notificarea clientului.
- livrarea comenzii imediat ce produsele devin disponibile cu instiințarea și confirmarea în prealabil a clientului;
- Pentru comenzile plătite cu cardul, suma va fi returnată pe același card utilizat la tranzacționare.
- DATE PRIVIND MODIFICAREA COMENZII
- O comandă plasată poate fi modificată numai în următoarele situații și doar la solicitarea Clientului:
- Clientul va solicita acest lucru în scris, trimițând un e-mail pe comenzi@dmliving.ro menționând clar solicitarea și numărul comenzii;
- Clientul renunță sau scade cantitatea unui produs și notifică Dumco Sales SRL înainte cu minim 96 de ore înainte de expedierea comenzii;
- Crescerea cantității dintr-un produs deja existent într-o comandă cu minim 48 de ore înainte de expedierea comenzii;
- Modificarea adresei de livrare cu minim 24 de ore înainte de expedierea comenzii;
- Modificarea metodei de plată cu minim 24 de ore înainte de expedierea comenzii;
- Modificare date pentru Facturare cu minim 24 de ore înainte de expedierea comenzii.
- Pentru facturile emise deja nu se pot efectua modificări privind persoana juridică/fizică (înlocuire cu o nouă persoană), doar corecturi (ale denumirii/nume, date contact etc.).
- Comenzile nu pot fi modificate, în cazul în care Clientul optează pentru plata online sau prin transfer bancar a contravalorii acestora decât cu o confirmare în prealabil din partea Dumco Sales SRL.
- În cazul în care un Client își modifică datele personale, folosind formularele disponibile pe site, toate comenzile în derulare existente la acel moment își păstrează datele definite/acceptate de către Client înainte de momentul modificării, luându-se în considerare, pentru livrare și contact, noile date modificate corespunzător.
- O comandă plasată poate fi anulată înainte de expedierea acesteia prin intermediul butonului „Anulează comanda” din Contul Clientului sau prin solicitarea Clientului în scris, trimitând un e-mail pe comenzi@dmliving.ro, menționând clar anularea și numărul comenzii cu minim 48 de ore înainte de data expediției.
- La orice comandă plasată, clientul este obligat să verifice și să accepte cadrul contractual.
- DERULAREA CONTRACTULUI ȘI FINALIZAREA ACESTUIA
- Dumco Sales SRL va emite și transmite către Client toate documentele necesare care să ateste achiziționarea produselor/serviciilor de către Client conform legislației în vigoare.
- Dumco Sales SRL va facilita informarea Clientului asupra stadiului de finalizare în care se află comanda sa prin trimiterea unui e-mail de informare la adresa indicată de acesta. Factura emisă va cuprinde toate mențiunile obligatorii în conformitate cu art. 319 din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal.
- Contractul, la care se adaugă documentele care atestă livrarea către Client a coletului de către curier (AWB semnat și Decontat) din partea Dumco Sales SRL, devine Contract onorat.
- Contractul este încheiat pe durata determinată. Acesta va fi considerat ca fiind încheiat în momentul în care părțile își vor fi executat obligațiile reciproce în termenele și condițiile stabilite prin prezentul Document.
- În cazul în care există diferențe între numărul de produse comandate (așa cum poate fi accesat din „Contul meu”) și conținutul coletului, Clientul are obligația de a notifica Dumco Sales SRL și în maximum 24 de ore de la recepția coletului, telefonic sau prin e-mail la adresa comenzi@dmliving.ro, furnizând detalii (foto, explicatii etc.).
- OPȚIUNI ȘI COSTURI DE LIVRARE
- Transportul coletelor este contra-cost și se află în responsabilitatea clientului. Costul transportului va varia în funcție de greutatea produsului comandat și va fi comunicat de către Dumco Sales SRL în momentul confirmării comenzii. Dumco Sales SRL livrează coletele prin operatorii de curierat.
- Dumco Sales SRL oferă serviciul de livrare până în fața ușii imobilului din adresa de livrare specificată în momentul plasării comenzii, atât timp cât caracteristicile/particularitățile locației permit efectuarea livrării fără încălcarea reglementărilor legale privind securitatea muncii. În cazul în care livrarea nu poate fi efectuată fără încălcarea prevederilor legale, prestatorul de servicii, Dumco Sales SRL sau firma de curierat poate refuza livrarea în fața ușii locuinței/imobilului.
- DREPTUL DE RETUR
- Conform legislației în vigoare și a politicii noastre comerciale, aveți dreptul de a returna produsele achiziționate de la Dumco Sales SRL în anumite condiții. Returul trebuie sa ajunga in depozitul DMLiving in maxim 14 zile calendaristice din momentul intrarii in posesia produselor.
- Pentru a iniția un proces de retur, este necesar să completați formularul nostru oficial de retur, pe care îl puteți găsi pe site-ul nostru web. Acest formular trebuie să fie completat cu toate informațiile corecte și detaliate, inclusiv numărul comenzii, datele de contact și motivele pentru care doriți să returnați produsele. Asigurați-vă că furnizați informații precise pentru a facilita procesul de retur.
- După completarea formularului de retur și procesul de returnare cu opțiunea deschiderii coletului, Dumco Sales SRL va examina situația și va verifica starea produselor returnate. În urma acestei verificări, veți fi informat cu privire la acceptarea sau respingerea cererii de retur.
- În cazul acceptării cererii de retur, Dumco Sales SRL va proceda la restituirea sumelor aferente produselor returnate. Fondurile vor fi returnate pe cardul utilizat pentru achiziție sau prin altă metodă convenită.
- Vă rugăm să rețineți că toate produsele returnate trebuie să fie în stare perfectă, cu toate accesoriile și ambalajul original intact. Orice deteriorare sau folosire excesivă a produselor poate afecta eligibilitatea acestora pentru returnare.
- Dacă Bunul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca nou (ambalajul este parte integrată din produs iar orice deteriorare a lui va fi considerată deteriorare a produsului, accesorii lipsă, bunul este deteriorat, cutiile scrise cu diferite tipuri de culori sau cu aplicarea marker-ului direct pe suprafața acestora, cutiile transmise într-o stare degradantă), ne rezervăm dreptul de a solicita o taxă pentru readucerea Bunului în stadiul inițial, după caz, sau pentru a acoperi diferența de preț rezultată din vânzarea produsului ca resigilat sau, la solicitarea Cumpărătorului, vom reexpedia Bunul, cheltuielile de livrare fiind suportate de către Cumpărător.
- În cazul în care Clientul își exercită dreptul de retragere după ce a utilizat Bunurile într-o măsură care depășește limita necesară stabilirii naturii, caracteristicilor și modului de funcționare a acestora, Cumpărătorul este responsabil pentru eventuala diminuare a valorii Bunurilor.
- De asemenea, în cazul comenzilor, pentru care transportul a fost oferit gratuit din partea www.dmliving.ro, și cu privire la care se solicită returul, ne rezervăm dreptul de a reține din suma restituită taxele de livrare suportate cu ocazia livrării comenzii, menționăm faptul că aceste taxe includ atât costul livrării inițiale către cumpărător, precum și costul returului.
- Ne rezervăm dreptul de a refuza returul în situațiile în care aceste retururi sunt făcute cu rea-credință de către cumpărător. Considerăm o manifestare a relei-credințe efectuarea de către un cumpărător a mai mult de 3 comenzii asupra cărora s-a solicitat procedura de retur fără achiziționarea vreunui produs.
- solicita o taxă pentru readucerea Bunului în stadiul inițial, după caz, sau pentru a acoperi diferența de preț rezultată din vânzarea produsului ca resigilat sau, la solicitarea Cumpărătorului, vom reexpedia Bunul, cheltuielile de livrare fiind suportate de către Cumpărător.
- De asemenea, pentru ca un proces de retur să fie acceptat este necesară rambursarea produsului cu opțiunea deschidere colet oferită de către curier, astfel încât Dumco Sales SRL să poată verifica condițiile în care se află produsul returnat, în caz contrar procedura de retur va fi respinsă fără returnarea sumelor aferente.
- Costurile de transport pentru livrarea produselor sunt suportate de catre client
- PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
- Vă rugăm să parcurgeți Politica de Confidențialitate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, care face parte integrantă din prezentul Document.
- FORȚA MAJORĂ
- Nici una din părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare la termen și/sau în mod corespunzător, total sau parțial este datorată unui eveniment de forță majoră. Forța majoră este orice eveniment extern, imprevizibil, absolut invincibil, în afara controlului părților și care nu poate fi evitat.
- Partea sau reprezentantul legal al părții care invocă evenimentul mai sus menționat este obligat să aducă la cunoștința celeilalte, imediat și în mod complet, producerea acestuia și să ia orice măsuri care îi stau la dispoziție în vederea limitării consecințelor respectivei evenimente.
- Partea sau reprezentantul legal al părții care invocă evenimentul mai sus menționat este exonerat de la această obligație numai în cazul în care evenimentul o împiedică să o ducă la bun sfârșit.
- Dacă în termen de 15 zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu încetează, fiecare parte va avea dreptul să notifice celeilalte părți încetarea de plin drept a acestui contract, fără ca vreuna dintre ele să poată pretinde celeilalte alte daune-interese.
- Partea care invocă evenimentul de forță majoră trebuie să facă dovada imposibilității executării obligațiilor în termen de 30 de zile de la data producerii evenimentului,
- Excepțional (fără vina Dumco Sales SRL) și din cauza unui caz fortuit (cum ar fi un accident al transportatorului sau al furnizorului) este posibil ca livrarea produselor să nu poată fi făcută. În acest caz, Clientul va putea anula comanda fiind despăgubit sau comanda va putea fi planificată de comun acord la o dată ulterioară.
- LITIGII
- Prezentul contract este supus legii române. Eventualele litigii apărute între Vânzător și Utilizatori/Cumpărători se vor rezolva pe c
- ale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești române competente din Municipiul București
- DISPOZIȚII FINALE
- Dumco Sales SRL își rezervă dreptul de a putea efectua orice modificări ale acestor prevederi, precum și orice modificări ale site-ului/structurii acestuia/serviciului, precum și orice conținut fără notificare prealabilă a Vizitatorului/Membrului sau Clientului